BEOWULF

Egy ködös hőskor emlékei

 

Ez is tipikusan azok közé a filmek közé tartozik, amiket eszem ágában sem lett volna megnézni, hacsak nincs a VOX premier előtti vetítés, de mivel volt, így én is ott voltam. Nagyon féltem tőle, ennek ellenére vagy talán épp ezért kellemesen csalódtam Robert Zemeckis (Vissza a jövőbe-trilógia, Forrest Gump) új filmjében. Már a stáblista is melepően impozáns, olyan nagy neveket vonultat fel, mint Ray Winstone (a címszerep), Anthony Hopkins, John Malkovich, Robin Wright Penn (Jenny :), Brendan Gleeson, Alison Lohman és Angelina Jolie. A trailert látva az első néhány másodpercben még pokolba kívántam mindenkit, eme barbár baromság miatt, azonban látván a színészek és a rendező nevét meghűlt az ereimben a vér. Kíváncsi lettem. És minden félelmem ellenére a film nem okozott csalódást. Egy klasszikus történelmi mese, a modern technikát leszámítva klasszikus stílusban elmesélve. Ez a Beowulf. És bár valószínűleg tényleg 3D-ben érdemes leginkább megnézni, akkor hat igazán, de összességében elmondható, hogy nem csak a hiper-szuper technika, hanem a történet kellően hatásos.

Szóval sz'tem 75%

Write a comment

Comments: 0