SZERESS, HA MERSZ!

Mered vagy nem mered?

 

Egy régi adósságot törlesztettem a minap azzal, hogy végre megnéztem ezt a filmet. Amióta csak megjelent kíváncsi voltam rá, de valahogy sosem jutottam hozzá. De most! Végre! Hogy láttam, tényleg csak annyit mondhatok, hogy WOW! Ismét megtörtént. Ismét egy film, ami után úgy érzi az ember, igen, érdemes volt feltalálni a mozit. Komolyan! Egy újabb katartikus filmélményt okozó alkotással gazdagodott a filmvilág. Azt hiszem ehhez legjobban talán a franciák értenek. Igaz, e film a legkevésbé sem mondható hagyományosnak. A legkevésbé sem hódol be egyetlen "franciaromantikusvígjátékos" fordulatnak sem. Szinte minden percben felrúg egy-egy klisét, ugyanekkor egy percig sem unalmas. A filmidő szinte repül, ahogy egyre jobban belemélyedünk Julien és Sophie önpusztító kapcsolatába, mely a legszebb szerelmi történet a Betty Blue óta. Csodálatos film, olyan befejezéssel, amitől nekem leesett az állam. Tényleg! WOW! Ezt akarom, újra, meg újra!!!

Szerintem: 100%

Write a comment

Comments: 12