ÚTON

Évekkel ezelőtt, különös módon fél évvel azután, hogy a könyvet elolvastam és már az első betűnél beleszerettem, megtudtam, hogy film készül belőle Walter Salles rendezésében. több okból is felcsillant a szemem. Persze egy tökéletes világban én játszhattam volna Marylou-t, Dean Moriaty pedig David Anders lenne, de a lilaködös álmokat feladva minden energiámmal annak drukkoltam, hogy Kerouac mesterművéhez méltó adaptáció készülhessen.

Salles neve garancia, elég csak A motoros naplójára gondolni, így minden más  szereplőválasztáson múlik -- és szerencsére ez is hibátlanra sikeredett:

 

Sam Riley, mint Sal Paradise
Garrett Hedlund, mint Dean Moriarty
Kristen Stewart, mint Marylou
Kirsten Dunst, mint Camille

Tom Sturridge, mint Carlo Marx
Viggo Mortensen, mint Old Bull Lee
Amy Adams, mint Jane
Alice Braga, mint Terry

Danny Morgan, mint Ed Dunkel

Elisabeth Moss, mint Galatea Dunkel
Terrence Howard, mint Walter
valamint Steve Buscemi.

Write a comment

Comments: 0